Voința lui Dumnezeu este Simplu �n timp ce Pe cont propriu domiciliat Viața cotidian�

Voința lui Dumnezeu este Foarte simplu De fiecare dat� Prin te Stai Viața cotidian� �n doar Capacitatea a Evangheliei

Noi va trebui spre recunoscut voia lui Dumnezeu �n termen de doar ” naturale și organice situații interior viața noastr� . Oare Dumnezeu nevoie mi interiorul energie sau minister? Oare Dumnezeu nevoie de a avea mi �n doar Clean York Metropolis – sau interior Africa? Oare Dumnezeu nevoie mi spre transferul direct la ulterioare rutier ? Ar trebui s� I primi c�s�torit? trebuie s� I pentru un Mercedes sau un Chevy?

Noi considerare la naturale și organice preocup�ri tot sezonul av�nd �n vedere faptul c� tr�iesc. asemenea frecvent de obicei, Cei sunt chiar speriat �n direcția face toate lucrurile , pentru fac griji din produce complet greșit selecție , și c�utare fata voce acorde o atenție lui Dumnezeu “.

Ca Evanghelia Practice , am ceas c� exist� 2 machete creștinilor:

(1) Oameni locuinț� Evanghelia realitate , și

(2) astea articole de conținut spre locui �n doar un alt fel de non-Evanghelia credinț�, care includ locuinț� prin a precepte, fundamentele esentiale , formulare și modele.

primul predic� a lui Isus a fost pentru noi spre �n opoziție cu idealuri și �n direcția imagina Evanghelie (Marcu 1:15). Aceasta este exact aceeași �ntr-adev�r ar trebui s� �n toate globala chiar �nainte aproape apar (Matei 24:14). Aceasta este exact aceeași Evanghelie c�, chiar și �ngeri vor predica fata b�rbați și femei la lumii �n cursul �ncheia ocazii (Apocalipsa 14:8). Aceasta creeaz� locuinț� o evanghelie stil de viata necesar.

Isus sugereaz� a ajuns �n direcția face voia lui Dumnezeu, , ca urmare a REALIZAREA absent cu dep�șite Testomony stilul de viaț� din reguli , precepte si principii fundamentale, și apoi prin crearea Contemporan� Testomony Evanghelia viaț� de zi cu zi (Evrei 10:9).

Isus a f�cut-o �n mod tradițional de obicei, Cu toate acestea, am trebuie s� l individual �n doar fiecare a noastr� vietii – �n direcția de fi �n doar voia lui Dumnezeu. Dac� ne-am avea pe ‘t face acest lucru, atunci noi suntem interior momentul comunitate local� I vorbit despre peste : oameni fericit spre locui unele non-Evanghelia proces de credinț�.

Dac� suntem �n doar voia lui Dumnezeu, și domiciliat Evanghelia, atunci eu cred Dumnezeu nu are Tratamentul dac� am reședința interiorul Fresh York Metropolis , China, Colorado sau Africa – dac� suntem �n locul de munc� sau sunt misionari. ar putea, probabil fi unele excepții, cu oameni oferit o distinct la vorbind, dar e de fapt legitim. Dumnezeu �i pas� mai mult cu privire la cine suntem, dec�t a face ceea ce facem, sau exact unde o facem. Acest lucru este reședința interiorul Motivul Durata de viata .

Dac� am locui stea “Evanghelia �mp�r�ției, atunci noi suntem alimentare Dumnezeu cererea a lui de mijloc , și el vrea �n direcția constau din la nevoile din inimile noastre (PSA 37:4). El �i pas� de o multime mult mai cu privire la Evanghelia noastr� s� aib� �ncredere �n , iar direcția am locui , dec�t �i pas� dac� am locui tr�iesc interiorul Contemporan� Town, China, Colorado sau Africa. El are nevoie Cerințe ne sluji Clean Testomony Evanghelia, și nu unele predare revizuit� a varsta Testomony regulament (II Corinteni 3:06).

Dac� suntem executare asta, atunci am constau din libertate interiorul spre reședința exact unde va trebui , și de a face ceea ce am nevoie cere , av�nd �n vedere c� Element a acestei existenta este �n direcția menține reglat spre i ca un rezultat el poate diferenț� mare interes daca cereri . Dac� pe cont propriu sunt locuinț� Evanghelia, apoi purta ‘t fi de aceea de anxietate �n exces din Nu reședința voia lui Dumnezeu. E a lui activitate �n direcția descrie voia lui �n direcția noi (Coloseni 1:9-10).

interiorul simt Am vorbit , a lui Dumnezeu, termen este destul permisive. El conține o plumb vorbind la absolut sigur Cei la garantate zile, și, eventual, destul de probabil pe noi toți la pozitive ocazii . Cu toate acestea, Cu toate acestea sarcina noastr� spre acorde o atenție , nu asculta . Dac� ne-am auzit, vom asculta .

Dac� suntem plimba ceea ce am un contact cu ‘The Gospel Street , “, alternativ dec�t unele nu este posibil , greoaie, regula-�nc�rcat praf autostrada, atunci voia lui Dumnezeu este simplu �n direcția avea interacțiune. Dac� nu suntem, atunci e provocare spre avea interacțiune. timp suntem plimba Evanghelia Street , Dumnezeu nu tratament �n cazul �n care autostrada interior Refreshing York Town, China, Colorado sau Africa.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.